#Vitézy Dávid




Vitézy: 2034-ig várhatunk arra, hogy a MÁV-ot nyomás alá helyezze a piaci verseny
 

Vitézy: 2034-ig várhatunk arra, hogy a MÁV-ot nyomás alá helyezze a piaci verseny

A mellékvonalak bezárása kormányokon átívelő politikai pótcselekvés, aminek kevés köze van a vasút problémáihoz, ahogy azok megoldásához is. Most – saját ígéreteivel is szembemenve – mégis ehhez nyúl az Orbán-kormány. Pedig a mellékvonalak egy része Vitézy Dávid volt közlekedési államtitkár szerint menthető lenne, ráadásul a bezárás után „a megtakarítás vonalanként egy hónapban egy MÁV-os igazgató bérét nem éri el". A belföldi vasúti személyszállításnak jót tenne a piacnyitás, de erre csak 2034-től látszik remény.


Vitézy Dávid kitart a vasútvonalak megmentése mellett, az illetékes államtitkár szerint megártott neki a meleg
 

Vitézy Dávid kitart a vasútvonalak megmentése mellett, az illetékes államtitkár szerint megártott neki a meleg

„Szakmai érvekkel” vágott vissza Vitézy Dávidnak utódja, Nagy Bálint közlekedési államtitkár. „Vitézy Dávidnak megártott a meleg” – írta a politikus, miután Vitézy Dávid kiállt a megszüntetésre ítélt magyarországi vasútvonalak megtartása érdekében.Vitézy Dávid válaszában méltatlannak és komolytalannak nevezte Nagy Bálint kommentjét.

hvg.hu hvg.hu




A Margit körút problémáinak megoldásához „vagy nagyon sok pénzre, vagy elképzelhetetlen megoldásokra van szükség”
 

A Margit körút problémáinak megoldásához „vagy nagyon sok pénzre, vagy elképzelhetetlen megoldásokra van szükség”

Villamosmegálló a Mechwart liget és a Margit híd között? Vitézy Dávid szerint harminc éven belül ez elképzelhetetlen. De a kerületet vezetők szerint nem ez az egyetlen módszer arra, hogy jobb hely legyen a budai autópálya. Egy évvel az önkormányzati választások előtt nagy tervekről kezdett beszélni a II. kerület egy csütörtöki beszélgetésen, ahová a BKK volt vezetője is hivatalos volt.